torsdag 4 december 2008

allmän toalett

okej jag har kommite på ett ställe där det är jäkligt knepigt att inte ha cash, toaletter där man måste stoppa i mynt!!! jag va i fältan idag och skulle träffa en kompis och i fältan finns inga fik som har toaletter och det va kris. så jag hittade den allmänna toaletten men där kostar det 5 kr!!! jag fattar egentligen inte varför för dom är inte ett dugg fräscha men iaf. jag får ju inte använda kontanter så va fan gör jag!!! får ju glatt stå där och vänta tills det kommer någon som är villig att lägga i 5 spänn. jag cirkulerar liksom runt för att det inte ska bli så uppenbart och så kommer det en kvinna, äldre dam som tydlig bara hade euro (jag vet för hon frågade nämligen mig om man va tvungen att ha svenska kronor, jag svarade snällt att det trodde jag att man behövde och sedan låtsades jag flanera vidare) iaf så gick nog och växlade eller något för hon kom tillbaka efter ett tag och stoppade i pengar och gick in. när hon var färdig så va jag snabb som en vessla att glida fram utan att hon såg det och kom efter 15 min väntan äntligen in utan att avända kontanter. juste!!! cash is not king!

2 kommentarer:

Enannan sa...

Shit, vad jobbigt. Du får planera dina toabesök bättre den närmaste tiden :D

Anonym sa...

hahahahahah!!!! /B