måndag 15 december 2008

2009, skynda

ännu en vecka har gått, sitter vid skrivbord och framför datorn igen som den kontorsrått som jag ahr blivit. trodde inte att jag skulle bli det när jag va liten, trodde jag skulle göra nåt skoj och spännande... det blir inte alltid som man ahr tänkt sig. men livet går vidare ändå.

har ont i kroppen idag, hade juluppvisning igår med göteborg-laget. va kul! roligare än jag trodde. vet inte riktigt vad jag trodde, trodde nog inget särskilt men det va iaf väldigt skoj men idag får kroppen betala. man är ju inte 20 längre... på gott och på ont kan man väl säga.

jag har kommit fram till att 2008 inte riktigt va mitt år så nu längtar ajg som tusan till 2009. men sen lite tidigare idag så läste jag nånstans att nån hade sagt att 2009 kommer bli ett skitår med tanke på lågkonjunkturen och så. jag hoppas att min lågkonjunktur börjar vända 2009. nåra måste det ju gå bra för i dåliga tider, kanske är jag en av dom.

1 kommentar:

Anonym sa...

positiven. :)