onsdag 26 november 2008

lunchdiskussion!

vi hade en ganska spännande diskussion på lunchen idag om gruppdynamik. hur alla personer kommer till sin rätt i en grupp och hur man som ledare lyfter fram alla individer. behöver man göra det? är det alltid bra att göra det? vad krävs för att en grupp ska presetera? är det alltid viktigt att göra det?

det va en spännande diskussion men svårt att få någon lösning eller komma till ett avslut i den. men roligt att prata om. fick lite inspiration av kärrbrink! tack, tack!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också va som Kärrbrink. Hinna allt OCH sova OCH vara vd OCH vara lite ödmjuk;). Det ska bli roligt att läsa din blogg så jag kan hålla koll på allt du pysslar med i Götet. puss på rej dagge

Clara sa...

jag vet!! jag vill också det. han va grym. tänkte kanske att jag skulle prata lite TV i bloggen. eftersom jag ääälskar serier! he he och annat på tv också. men jag kanske måste nischa den lite så att jag kanske fler läser den, va tros? kan man få lite tv-tips av mig!

Anonym sa...

Ja Ja tycker tv-tips ska vara ditt stora fokus- det är du grym på spättan!