onsdag 26 november 2008

gympa!

jag tog mig äntligen till hallen igen! har haft en liten paus på 2 veckor. pallade bara inte. det stod mig upp i halsen. jag ville spy på skiten. kändes bara som att jag slet och slet och aldrig fick nåt för det. så jag vill inte, jag ville bara inte. hela min kropp stretade emot. men sen efter 2 veckor så börjar jag bli lite knäpp. jag märker det inte först, jag blir bara trött och låg och fattar inte riktigt vad som händer. och så sover jag dåligt, jag är liksom trött hela tin men somnar inte för kroppen är inte trött. så idag kände jag att nu måste jag fan släpa mig iväg. det tog emot och jag fick tvinga hela kroppen upp på 7:ans spårvagn mot bergsjön. jag förhandlade med mig själv och kom fram till att jag inte behövde köra så mkt om jag väl tog mig dit. och då gick jag till sist med på det. när jag sen väl kom till hallen så tog det 5 min så skrattade jag och måde 10 ton bättre tack vare alla grymma och härliga människor som är i hallen. jag körde inga volter men en jävla massa styrka så nu kommer jag inte orka lyfta armarna för att tvätta håret i duschen. aja, får väl tvätta håret imbitti ist!

summan av kardemumman: jag är sjuukt glad att jag tog mig iväg till träningen och väldigt mkt gladare än vad jag var innan.

nu ska jag kolla på Dirty Sexy Money! grym tv-serie, synd bara att jag redan har sett avsnitten men jag kan verkligen rekommendera. handlar om den galet rika familjen Darling i NY som har så mkt pengar att dom lika gärna skulle kunna vara så att de sket pengar!

Inga kommentarer: